יום שישי, 27 בדצמבר 2013

הפוסט הראשון שלי

שלום, אני הננסטר וזה הכינוי שלי, לא  השם... אני הבכור במשפחה שלי, יש לי שני אחים, אחות ואח, שלושתינו בחינוך ביתי. יש לי חתול וגם תוכית, שאני מאוד אוהב, אני מנגן בטרומבון, אבל יש לי גם גיטרה בבית, ואחותי מנגנת בכינור. 

יש לי משקפיים שקיבלתי רק היום. אני מאוד אוהב לגו, ומאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד אוהב ספרים.

חינוך ביתי זה אומר שאני לומד בבית. הייתי אמור להיות עכשיו בכיתה ה', אבל ביקרתי בבית ספר פעמיים - פעם אחת ביקרתי חבר ופעם אחת לחיסון. אני לא לומד בבית הספר אבל יש לי המון פעילויות, גם בבקרים. אנשים חושבים שילדים בחינוך ביתי הם לבד ובלי חברים, אבל הם טועים! יש לי המון חברים, גם מחינוך ביתי וגם מבית הספר. אני מאוד מרוצה מזה (אתם עוד תגלו!).

יש לי המון תיכנונים לבלוג הזה, לדוגמה: המלצות לספרים, תמונות, סיפורים וקטעים מהיומיום שלי.

טוב זה הכול.
הננסטר

8 תגובות:

  1. טוב, הנה התגובה הראשונה שלי לפוסט הראשון שלך - מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים, זה נפלא! זו הפעם הראשונה שילד שלי פותח בלוג, אז תסלח לי אם עוד אצטרך להשתכלל בתגובות, אני גם מודה שאני מתרגשת - כל הכבוד ננסטר, עלה והצלח.

    השבמחק
  2. שלום יונתן, מחכה להמשך. אני בעד בלוגים!

    השבמחק
  3. יופי של פוסט ראשון, מחכים לבאות...
    צור והבנות

    השבמחק
  4. היי ננססטר,
    נראה אחלה בינתיים!

    יש איזה דרך לעקוב אחרי הבלוג, או לקבל בלוגים למייל כדי שאני לא אפספס פוסטים חדשים?

    בהצלחה,
    עידן. :-)

    השבמחק
  5. עידן, עובד על הוספת קריאה דרך המייל ברגעים אלה

    השבמחק
  6. היי יונתן, זו יסמין. (מוכר לך?...)
    בלוג מגניב, אני נרשמת.

    השבמחק